• 20-08-2020, 19:49:26
    #1
    merhabalar

    ev satacağım, alıcı tapudan çıkınca bankadan hesabına havale yapacağım diyor. ben de tapudan sonra paramı alamamaktan korkuyorum. böyle bir durumda yani, tapuyu devrettim sonra paramı eksik aldım ya da alamadım diyelim iptal hakkım oluyor mu? internette genelde parayı veren kişiler üzerinde anlatılmış olay ve bir kaç yerde de tapuda sonra para transferi olur /elden ya da havale/ yazıyor.
    Tapu da sabah 08:30 öncesinde bankaya gidecek zamanımız da yok, tapu saatini de değiştiremiyorum malesef. nasıl bir yol izlemeliyim? dolandırılma ihtimali oluyor mu?
  • 20-08-2020, 19:51:00
    #2
    Kategori Moderatörü
    Hayır önce para transferi olur hatta noterde sorarlar paranı aldın mı diye satıcıya.
  • 20-08-2020, 19:51:17
    #3
    havale ile iş yapmamanızı öneririm tapuda alın paranızı. çalışan zaten size sorar paranızı aldınız mı diye. önce para sonra daire verilir. havale eft sakat işler
  • 20-08-2020, 19:51:41
    #4
    paranı almadan imza atma sakın.
  • 20-08-2020, 19:52:18
    #5
    Önce para kardeşim.
    Paranın izahı olur açıklamaya yazar ev satışı diye.
    Ama tapunun izahı yok.
    Ayrıca parayı gönderen kişi tapuyu alan kişi olsun.
    Önce para.
  • 20-08-2020, 19:58:04
    #6
    Önce parayı alın hocam.
  • 20-08-2020, 19:58:18
    #7
    ÖNCE PARA Kardeşim durup dururken sıkıntıya sokma kendini.. Kabul etmesse kendi bilir yorma kendini..
  • 20-08-2020, 19:59:39
    #8
    Önce tapuda soruyorlar paranı aldın mı diyerek eğer almadım sonra havale vs. yapıcak derseniz tapu iptal ediyor işlemi. Daha sonra tekrar randevu almanız gerekmektedir.
  • 20-08-2020, 20:02:11
    #9
    Takas bank var noterlerde, güvenli ödeme yöntemi diye de geçer. İşlem gerçekleşirken para noterde durur, araştır. İşinize yarar.