merhabalar

ev satacağım, alıcı tapudan çıkınca bankadan hesabına havale yapacağım diyor. ben de tapudan sonra paramı alamamaktan korkuyorum. böyle bir durumda yani, tapuyu devrettim sonra paramı eksik aldım ya da alamadım diyelim iptal hakkım oluyor mu? internette genelde parayı veren kişiler üzerinde anlatılmış olay ve bir kaç yerde de tapuda sonra para transferi olur /elden ya da havale/ yazıyor.
Tapu da sabah 08:30 öncesinde bankaya gidecek zamanımız da yok, tapu saatini de değiştiremiyorum malesef. nasıl bir yol izlemeliyim? dolandırılma ihtimali oluyor mu?