• 20-08-2020, 11:49:24
    #1
    2 adet kullanıcı adı için hesabım üstünden hesap açtım(şifresiz) telefon onayına düştü SMS gelmedi bende çıktım ama hem kullanıcı adı alınmış gözüküyor hem bende hesaplar gözükmüyor ne yapmam lazım?
  • 20-08-2020, 11:59:34
    #2
    Ip ban yemişsiniz. Hesaplar kapatılmış. Aktif edebiliriz küçük bir ücretle 😊
  • 20-08-2020, 12:14:16
    #3
    UmutcanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ip ban yemişsiniz. Hesaplar kapatılmış. Aktif edebiliriz küçük bir ücretle 😊
    Detaylı pm
  • 20-08-2020, 12:36:28
    #4
    Güncel