2 adet kullanıcı adı için hesabım üstünden hesap açtım(şifresiz) telefon onayına düştü SMS gelmedi bende çıktım ama hem kullanıcı adı alınmış gözüküyor hem bende hesaplar gözükmüyor ne yapmam lazım?