• 19-08-2020, 20:01:34
    #1
    Herkese merhaba benim sorunum şu şekilde TL-WN722N adında bir adaptörüm var. Bu adaptörüm laptop da algılanırken masaüstünde algılanmıyor. Şu zamana kadar hep laptop bilgisayar aldım ama corona sürecinde de artık can sıkıntısından ve daha yüksek performanslara ulaşabilmek açısından masaüstü bilgisayar aldım kendime fakat bu sorunla karşılaştım nasıl çözebilirim ?

    Yardım eden herkese şimdiden teşekkür ederim.
  • 19-08-2020, 20:16:51
    #2
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    https://www.tp-link.com/tr/support/d...wn722n/#Driver


    Linkten işletim sisteminize uygun sürücü indirip yükleyin düzelecektir. PC USB lerde sorun yok ise..
  • 19-08-2020, 20:18:30
    #3
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    https://www.tp-link.com/tr/support/d...wn722n/#Driver


    Linkten işletim sisteminize uygun sürücü indirip yükleyin düzelecektir. PC USB lerde sorun yok ise..
    Yükledim fakat yine yapamadım v2'yi yükledim setup çalıştırdım adaptör algılanmadı dedi
  • 19-08-2020, 20:25:47
    #4
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Adaptörün altında etiket olacak v2 mi yazıyor hocam? Ona gore bire bir yüklemeniz gerekmektedir.
  • 19-08-2020, 20:29:05
    #5
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adaptörün altında etiket olacak v2 mi yazıyor hocam? Ona gore bire bir yüklemeniz gerekmektedir.
    Donanım versiyonunu bulamazsanız genellikle ya v1 yada v2'dir diye okumuştum sitesinde bunun dışında kasada ki usblerde sorun yok ben v2 için kurdum birde v1 deneyeyim sonra da sonuçtan haberdar edeyim. Teşekkür ederim vaktinizi ayırdığınız için.
  • 19-08-2020, 20:30:25
    #6
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Rica ederim ne demek.
    Bir sorun yaşarsanız eğer farkli bir USB takmayi deneyim.
    Şayet port da arızalı olabilir mi? Öyle bir durum da var.
  • 19-08-2020, 20:48:41
    #7
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim ne demek.
    Bir sorun yaşarsanız eğer farkli bir USB takmayi deneyim.
    Şayet port da arızalı olabilir mi? Öyle bir durum da var.
    Gittim birde v1'i kurdum ve diğer aygıtlarda adını görebildim fakat yanında sarı ünlemli bir şekilde bir tek kurmadığım v3 kaldı galiba yapıyorum