Adaptörün altında etiket olacak v2 mi yazıyor hocam? Ona gore bire bir yüklemeniz gerekmektedir.
Donanım versiyonunu bulamazsanız genellikle ya v1 yada v2'dir diye okumuştum sitesinde bunun dışında kasada ki usblerde sorun yok ben v2 için kurdum birde v1 deneyeyim sonra da sonuçtan haberdar edeyim. Teşekkür ederim vaktinizi ayırdığınız için.