• 16-08-2020, 20:21:51
    #1
    Merhabalar öğrenci olduğum için her şeyi kısıtlı bütçeyle yapmak mecbur gibi bir şey oluyor. Bende yeni düşündüğüm websitem için bir logo yaptım sizce nasıl?

  • 16-08-2020, 20:23:06
    #2

    Buda instagram için kullanacağım logo
  • 16-08-2020, 20:23:07
    #3
    Altındaki 3 nokta neyi ifade ediyor? Ayrıca paylaşırken büyük boyut paylaşırsan daha iyi olur.
  • 16-08-2020, 20:23:22
    #4
    Güzel Ama Geliştirilebilir Başarılarının devamını dilerim.
  • 16-08-2020, 20:23:56
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altındaki 3 nokta neyi ifade ediyor? Ayrıca paylaşırken büyük boyut paylaşırsan daha iyi olur.
    Aslında tamamen düz çizginin basit olacağını düşündüğüm için böyle bir detay eklemek istememden kaynaklı.
  • 16-08-2020, 20:24:51
    #6
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Ama Geliştirilebilir Başarılarının devamını dilerim.
    Teşekkürler
  • 16-08-2020, 20:26:13
    #7
    şahsen hiç photoshop vs bilgim olmadığı halde bu tür logolarımı kendim yapabiliyorum. bana sorarsan basit olmuş.
  • 16-08-2020, 20:27:03
    #8
    Basit ve özensiz bir çalışma olmuş ben beğenmedim. .com çok ayrık ve logodan bagımsız olmuş
  • 16-08-2020, 20:27:11
    #9
    FOMOCO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen hiç photoshop vs bilgim olmadığı halde bu tür logolarımı kendim yapabiliyorum. bana sorarsan basit olmuş.
    Evet biraz basit fakat en azından bir logo olsun diye yaptığım bir tasarım Yorumunuz için teşekkürler.