
Sizce yaptığım logo nasıl? R10+
24
●419
- 16-08-2020, 20:21:51Merhabalar öğrenci olduğum için her şeyi kısıtlı bütçeyle yapmak mecbur gibi bir şey oluyor. Bende yeni düşündüğüm websitem için bir logo yaptım sizce nasıl?

- 16-08-2020, 20:23:56Aslında tamamen düz çizginin basit olacağını düşündüğüm için böyle bir detay eklemek istememden kaynaklı.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 20:27:03Basit ve özensiz bir çalışma olmuş ben beğenmedim. .com çok ayrık ve logodan bagımsız olmuş
- 16-08-2020, 20:27:11Evet biraz basit fakat en azından bir logo olsun diye yaptığım bir tasarımFOMOCO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler.
