FOMOCO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsen hiç photoshop vs bilgim olmadığı halde bu tür logolarımı kendim yapabiliyorum. bana sorarsan basit olmuş.
Evet biraz basit fakat en azından bir logo olsun diye yaptığım bir tasarım Yorumunuz için teşekkürler.