• 13-08-2020, 20:51:19
    #1
    Arkadaslar merhaba,suandq youtube video yukluyor ve 4000 saati doldurmaya calisiyorum. Yani pubg vb tarzinda makaleler yukluyorum. Amacim sadece saati doldurmak. 1000 aboneyi de satin alirim zaten. Daha sonra reklamlar vb ile kasilim yapmayi planliyorum. Moto vlog icin sizce gec kaldim mi ? Eger kalmadiysam yardimci olacak var mi ?
    Ilk baslarda cok profesyonel olmayan aksiyon kamerasi ve mikrofon almayi planliyorum. Daha sonra kendimi gelistirdikce go pro alirim. Bu arada 7 yildir motor kullaniyorum fakat motorumu gecen ay sattim. Yeni motorumu subat gibi almayi planliyorum. Ya r25 ya da pulsar rs200 alacagim. Motovlog dan ziyade gittigim yerleride cekmek istiyorum. Kiz arkadasimla genelde kamp yapmaya vb gideriz farkli yerlere. Oralar hakkinda bilgi vb vermeyi dusunuyoruz. Hatta bir seyehat sitem mevcut. Orada paylasip instagram sayfalarimiz da da motor parcalari ve ya kamp aletleri vb hediye edebiliriz. Bu sekilde katilimlar falan yapmayi planliyoruz. Tabii ki sizin gorusleriniz de cok onemli. Simdiden tesekkur eder saygilarimi sunarim.
  • 13-08-2020, 20:52:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam altın çağını kaçırdınız ancak geç değil

    Edit: yazının devamını okudum bence gezi kanalları altın çağına girmek üzere hocam piyasada çok az var kesinlikle gezi olarak gidin derim

    Şimdi derseniz emre durmuş 1 milyon aboen altın çağını almış adam maalesef hocam emre durmuş sadece kötünün iyisiydi diğer gezi kanallarına bakıcak olursanız.

    Beni de diğer yıl Türkiye turu fikrim var ancak otostop ile o zor zaman olarak bende motor ile düşünüyorum ancak moto vlog olarak değil sadece ara geçiş olarak kullanırdım motor kamerasını
  • 13-08-2020, 21:02:57
    #3
    Ben bir gidiş için 2 ayrı video çıkartmayı planlıyorum. Yani yolu çekerim hemde kamp ortamını çekerim. Açıkcası yanımıza herşeyi alıp gidiceğiz. Yani usb soğutucumuz,usd ısıtıcı,soğutucu gibi şeyler. Güneş enerjisi ile çalışan ışık ve powerbank almayı planlıyorum. Yani açıkcası gittiğimiz yerde en azından hiç bir sorun olmadan çalışabiliriz. En azından bilgisayarlarımız çalışır durumda olur. powerbanklerimiz sayesinde. Çünkü 2 adet tablet tarzında pclerimiz mevcut. Böyle yerlerde kullandığımız. Makale yazarak vb de para kazanabiliyoruz. İnşallah güzel şeyler olur. Teşekkür ederiz yorumlarınız için.