Arkadaslar merhaba,suandq youtube video yukluyor ve 4000 saati doldurmaya calisiyorum. Yani pubg vb tarzinda makaleler yukluyorum. Amacim sadece saati doldurmak. 1000 aboneyi de satin alirim zaten. Daha sonra reklamlar vb ile kasilim yapmayi planliyorum. Moto vlog icin sizce gec kaldim mi ? Eger kalmadiysam yardimci olacak var mi ?
Ilk baslarda cok profesyonel olmayan aksiyon kamerasi ve mikrofon almayi planliyorum. Daha sonra kendimi gelistirdikce go pro alirim. Bu arada 7 yildir motor kullaniyorum fakat motorumu gecen ay sattim. Yeni motorumu subat gibi almayi planliyorum. Ya r25 ya da pulsar rs200 alacagim. Motovlog dan ziyade gittigim yerleride cekmek istiyorum. Kiz arkadasimla genelde kamp yapmaya vb gideriz farkli yerlere. Oralar hakkinda bilgi vb vermeyi dusunuyoruz. Hatta bir seyehat sitem mevcut. Orada paylasip instagram sayfalarimiz da da motor parcalari ve ya kamp aletleri vb hediye edebiliriz. Bu sekilde katilimlar falan yapmayi planliyoruz. Tabii ki sizin gorusleriniz de cok onemli. Simdiden tesekkur eder saygilarimi sunarim.