• 13-08-2020, 12:19:38
    #1
    Yaklaşık bir 7-8 senedir dizüstü bilgisayar kullanıyorum, onun öncesinde ise masaüstü bilgisayarlarım olmuştu, ama nedense aklımda hep sürekli arızalanan bilgisayar çeşidi olarak yer etti. Bunun sebebi benim kullandığım kasaların toplama olması ve parçaların birbiriyle olan uyumsuzluğu da olabilir elbet. Şimdi malum piyasa da ortada, bilgisayar yenilemek gerekse masaüstüne yöneleceğiz gibi duruyor, peki soruyorum masaüstü kullanıp da ben aldığımdan beri tamirci yüzü görmedim diyen var mıdır?
  • 13-08-2020, 12:21:57
    #2
    TASARIM AJANSI
    Ben sıfır olarak inventus tan aldım.
    Hala tamirciye gitmedim taş gibi

    Yaklaşık 3 sene oldu
  • 13-08-2020, 12:23:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Var, ben. Eğer bir sıkıntı olursa da kablolar arasındaki bağlantıya bakıyorum, genelde bağlantı hataları oluyor. Herhangi bir bölümünde arıza gelirse de parça değişimi yaparım, olur biter.