Yaklaşık bir 7-8 senedir dizüstü bilgisayar kullanıyorum, onun öncesinde ise masaüstü bilgisayarlarım olmuştu, ama nedense aklımda hep sürekli arızalanan bilgisayar çeşidi olarak yer etti. Bunun sebebi benim kullandığım kasaların toplama olması ve parçaların birbiriyle olan uyumsuzluğu da olabilir elbet. Şimdi malum piyasa da ortada, bilgisayar yenilemek gerekse masaüstüne yöneleceğiz gibi duruyor, peki soruyorum masaüstü kullanıp da ben aldığımdan beri tamirci yüzü görmedim diyen var mıdır?