• 10-08-2020, 12:50:05
    #1
    Adwords cıkacagım ilk defa acaba daha önceden adwords cıkılmıs maillerden cıkınca avantaj mı oluyor böyle bir konu var mıdır ?
    Yoksa sıfırdan acacagım mail ile cıkmamda sorun olmaz mı ?
    Teşekkürler
  • 10-08-2020, 12:51:05
    #2
    API
    Üyeliği durduruldu
    Eski Gmail hocam.
  • 10-08-2020, 12:51:36
    #3
    @nursat; sebebinide acıklar mısınız bilgim olmadıgı icin soruyorum
  • 10-08-2020, 12:52:46
    #4
    ben şahsen yeni hesap açıp reklam çıktığımda limitim bittiğinde ek olarak kodlar gönderiyor.
    fakat eski hesaptan sürekli reklam çıkmama rağmen herhangi bir kod göndermiyor.
  • 10-08-2020, 12:53:46
    #5
    @AnkeeBut; kod dediginiz kupon mu hocam ?
  • 10-08-2020, 12:54:15
    #6
    director adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AnkeeBut; kod dediginiz kupon mu hocam ?
    evet indirim kuponu/kodu
  • 10-08-2020, 12:54:48
    #7
    API
    Üyeliği durduruldu
    director adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @nursat; sebebinide acıklar mısınız bilgim olmadıgı icin soruyorum
    Yeni Gmail ile açtığınız zaman askı yiyebilir hiçbişey olmasa bile. Eski Gmail Google güvenli gördüğü için onay verir kolay kolay askı yemez.
  • 10-08-2020, 12:56:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sifir gmail açıp reklam ciktiginiz da aninda supheli odemeden banlanacak. Eski kullanilan bir gmailinizden acarsaniz bir sorun olmaz. Yeni hesaplarda askiya almasinin sebebi surekli olarak yeni hesap açıp çalıntı kartla vs illegal yontemlerle reklam açanların önüne gecmek. Askiya alınan hesaplar actiriliyor tekrsr ama bu sefer uzun bir surr cok hassas oluyor mesela anahtar kelime ekleme, reklam metnindeki değişiklik, gunlik butce artirma azaltma hareketlerinde aninda tekrar askiya aliyor tekrsr itiraz ediyorsunuz tekrsr açılıyor. Bu surec boylr 1-3 hafta sürüyor. Daha sonrasinda hesap oturuyor. Tam bir işkence yani
  • 10-08-2020, 12:59:25
    #9
    @nursat; @Kuzenler; eski hesap gmail satısı yapan tanıdıgınız var mı hocam ?