Adwords cıkacagım ilk defa acaba daha önceden adwords cıkılmıs maillerden cıkınca avantaj mı oluyor böyle bir konu var mıdır ?
Yoksa sıfırdan acacagım mail ile cıkmamda sorun olmaz mı ?
Teşekkürler
Adwords İçin Hangi Mail?
9
●100
- 10-08-2020, 12:54:15evet indirim kuponu/kodudirector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 12:54:48Üyeliği durdurulduYeni Gmail ile açtığınız zaman askı yiyebilir hiçbişey olmasa bile. Eski Gmail Google güvenli gördüğü için onay verir kolay kolay askı yemez.director adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 12:56:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sifir gmail açıp reklam ciktiginiz da aninda supheli odemeden banlanacak. Eski kullanilan bir gmailinizden acarsaniz bir sorun olmaz. Yeni hesaplarda askiya almasinin sebebi surekli olarak yeni hesap açıp çalıntı kartla vs illegal yontemlerle reklam açanların önüne gecmek. Askiya alınan hesaplar actiriliyor tekrsr ama bu sefer uzun bir surr cok hassas oluyor mesela anahtar kelime ekleme, reklam metnindeki değişiklik, gunlik butce artirma azaltma hareketlerinde aninda tekrar askiya aliyor tekrsr itiraz ediyorsunuz tekrsr açılıyor. Bu surec boylr 1-3 hafta sürüyor. Daha sonrasinda hesap oturuyor. Tam bir işkence yani