Adwords cıkacagım ilk defa acaba daha önceden adwords cıkılmıs maillerden cıkınca avantaj mı oluyor böyle bir konu var mıdır ?
Yoksa sıfırdan acacagım mail ile cıkmamda sorun olmaz mı ?
Teşekkürler