• 09-08-2020, 16:32:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir kaç saat önce bimde gördüm 499 liraya aldım öyle. Kullanmak nasip olmadı şarjda. Sizce uygun mu cihazı kullanan var mı.
  • 09-08-2020, 16:33:55
    #2
    Kullandım sattım hocam ilk zamanlar keyifli bir yerden sonra oyuncak gibi geliyor.DJI Spark öneririm biraz kullanmaya alıştıktan sonra.
  • 09-08-2020, 16:34:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Max ederi 250 TL olmalı bence bu cihazın. Bim'den alıp çok sorun yaşayan gördüm. Hatta ve hatta bizzat şahit oldum. Şikayetvar'da da bir sürü şikayet konusu var. DJI firmasının en vasat cihazıdır kendileri
  • 09-08-2020, 16:37:02
    #4
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandım sattım hocam ilk zamanlar keyifli bir yerden sonra oyuncak gibi geliyor.DJI Spark öneririm biraz kullanmaya alıştıktan sonra.
    O kadar vermem hocam ya biraz tuzluymuş

    gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Max ederi 250 TL olmalı bence bu cihazın. Bim'den alıp çok sorun yaşayan gördüm. Hatta ve hatta bizzat şahit oldum. Şikayetvar'da da bir sürü şikayet konusu var. DJI firmasının en vasat cihazıdır kendileri
    Valla hocam dji markasına güvenerek aldım bende inşallah bi sıkıntı yaşamam
  • 09-08-2020, 17:04:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Dji in eğitim durumu diyebiliriz. Bunda alıştıktan sonra profesyonel bi modele geçebilirsin.
  • 09-08-2020, 17:40:38
    #6
    Bende bu neymiş diye Google’a sordum😬
  • 10-08-2020, 12:23:59
    #7
    cnylmz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dji in eğitim durumu diyebiliriz. Bunda alıştıktan sonra profesyonel bi modele geçebilirsin.
    Kullanımı kolay ama pratik istiyor

    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu neymiş diye Google’a sordum😬
    Drone hocam.