Merhaba arkadaşlar,
Bir kaç saat önce bimde gördüm 499 liraya aldım öyle. Kullanmak nasip olmadı şarjda. Sizce uygun mu cihazı kullanan var mı.
DJI Tello Nasıl Bilirsiniz
6
●115
- 09-08-2020, 16:34:09Üyeliği durdurulduMax ederi 250 TL olmalı bence bu cihazın. Bim'den alıp çok sorun yaşayan gördüm. Hatta ve hatta bizzat şahit oldum. Şikayetvar'da da bir sürü şikayet konusu var. DJI firmasının en vasat cihazıdır kendileri
- 09-08-2020, 16:37:02O kadar vermem hocam ya biraz tuzluymuşElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam dji markasına güvenerek aldım bende inşallah bi sıkıntı yaşamamgunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 12:23:59Kullanımı kolay ama pratik istiyorcnylmz_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Drone hocam.schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
