Kullandım sattım hocam ilk zamanlar keyifli bir yerden sonra oyuncak gibi geliyor.DJI Spark öneririm biraz kullanmaya alıştıktan sonra.
O kadar vermem hocam ya biraz tuzluymuş
Max ederi 250 TL olmalı bence bu cihazın. Bim'den alıp çok sorun yaşayan gördüm. Hatta ve hatta bizzat şahit oldum. Şikayetvar'da da bir sürü şikayet konusu var. DJI firmasının en vasat cihazıdır kendileri
Valla hocam dji markasına güvenerek aldım bende inşallah bi sıkıntı yaşamam