• 08-08-2020, 14:35:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, merhaba.
    ACER Nitro 5 AN515-51 bilgisayarımı 10 ay oldu alalı. Şu siralar normal Chrome kullanımında şarjı iki saatte bitiyor. Çok hızlı bitiyor. Sebebi nedir? Arkaplanda çalışan uygulama yok. Pil tasarrufu modunda. Bu kadar para verip aldığım bilgisayar şarjının bitmesi can sıkıyor. Yardım eder misiniz?

    Chorome şarj tüketimi %41 diyor, bu normal mi?
  • 08-08-2020, 14:38:03
    #2
    Chrome yerine başka tarayıcı kullan öyle dene %41 normal değil
  • 08-08-2020, 14:39:05
    #3
    Bataryayı %100 doldurun , adaptörü çıkarın ve bataryada kullanırken Batterymoon programını çalıştırın.Zaman zaman seyredin , grafikler aşağı doğru ani düşüşler yaşıyorsa büyük ihtimal arızalıdır.
  • 08-08-2020, 14:39:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome yerine başka tarayıcı kullan öyle dene %41 normal değil
    Teşekkür ederim Opera deneyeceğim 😌
  • 08-08-2020, 14:39:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bataryayı %100 doldurun , adaptörü çıkarın ve bataryada kullanırken Batterymoon programını çalıştırın.Zaman zaman seyredin , grafikler aşağı doğru ani düşüşler yaşıyorsa büyük ihtimal arızalıdır.
    Çok teşekkür ederim. Şu an şarjda dolunca hemen yapacağım
  • 08-08-2020, 14:40:04
    #6
    probis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, merhaba.
    ACER Nitro 5 AN515-51 bilgisayarımı 10 ay oldu alalı. Şu siralar normal Chrome kullanımında şarjı iki saatte bitiyor. Çok hızlı bitiyor. Sebebi nedir? Arkaplanda çalışan uygulama yok. Pil tasarrufu modunda. Bu kadar para verip aldığım bilgisayar şarjının bitmesi can sıkıyor. Yardım eder misiniz?

    Chorome şarj tüketimi %41 diyor, bu normal mi?
    google çok fazla enerji harcıyor cpu vs. görev yöneticisinden bakarsanız haliyle güçte harcadığı için