Arkadaşlar, merhaba.
ACER Nitro 5 AN515-51 bilgisayarımı 10 ay oldu alalı. Şu siralar normal Chrome kullanımında şarjı iki saatte bitiyor. Çok hızlı bitiyor. Sebebi nedir? Arkaplanda çalışan uygulama yok. Pil tasarrufu modunda. Bu kadar para verip aldığım bilgisayar şarjının bitmesi can sıkıyor. Yardım eder misiniz?
Chorome şarj tüketimi %41 diyor, bu normal mi?
Bilgisayar Şarj Sorunu ACİL
5
●62
- 08-08-2020, 14:39:15Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim Opera deneyeceğim 😌NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2020, 14:39:58Üyeliği durdurulduÇok teşekkür ederim. Şu an şarjda dolunca hemen yapacağımCuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2020, 14:40:04google çok fazla enerji harcıyor cpu vs. görev yöneticisinden bakarsanız haliyle güçte harcadığı içinprobis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle