probis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, merhaba.
ACER Nitro 5 AN515-51 bilgisayarımı 10 ay oldu alalı. Şu siralar normal Chrome kullanımında şarjı iki saatte bitiyor. Çok hızlı bitiyor. Sebebi nedir? Arkaplanda çalışan uygulama yok. Pil tasarrufu modunda. Bu kadar para verip aldığım bilgisayar şarjının bitmesi can sıkıyor. Yardım eder misiniz?

Chorome şarj tüketimi %41 diyor, bu normal mi?
google çok fazla enerji harcıyor cpu vs. görev yöneticisinden bakarsanız haliyle güçte harcadığı için