Usta birşey yok diyor bende arada kaldım
Başka bir ustaya götür beraber test sürüşü yapın, en mantıklısı bu
Usta ile birlikteyken stop etmiyor inat ediyor tam yola çıkıcam zaman yapıyor
Dizel mi araç bilmiyorum fakat mazot pompası veya yakıt pompasına yakıt gitmiyor olabilir belki
Araç benzinli
Ucuz ve kirli benzin işi hocam enjeksiyon sıkıntısı aynısı bende de olmuştu 4.500 TL Sıkışmış.
Hadi yandık benzinli araç bide usta eletim 2 farklı sağlam diyip gönderiyor
En iyi senaryo: Yakıt kaynaklı
En kötü senaryo: Üst kapak contası yanmış olabilir. (Tabi bu durumda hararet ibresi ortanın üzerine çıkıyor olması gerekir)
Evet genellikle hareket ibresi ortanın üzerine çıkıyor ve araba 1 saat bir yere gittikten sonra haralet yapıyor