Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta birşey yok diyor bende arada kaldım

Usta ile birlikteyken stop etmiyor inat ediyor tam yola çıkıcam zaman yapıyor

Araç benzinli

Hadi yandık benzinli araç bide usta eletim 2 farklı sağlam diyip gönderiyor

Evet genellikle hareket ibresi ortanın üzerine çıkıyor ve araba 1 saat bir yere gittikten sonra haralet yapıyor
Öyle mi, maalesef o zaman büyük ihtimal tahmin ettiğim gibi contadan kaynaklanıyor. O yüzden aracı fazla kullanmadan bir an önce iyi bir tamirciye götürün, çünkü motor yatak sarabilir. Hararet ibresinin ortayı geçtiğini de söyleyin.