• 03-08-2020, 01:50:03
    #1
    Forumdan bir arkadaştan hesap aldım ilana yazılan şu
    Kurucu mail var.
    Tamam alıyoruz sordum çalıntı mı diye değil dedi. Tamam attık parayı aldık hesabı. Dm de engellenmiş bir mesaj "Sizi polise vereceğim" arkadaşa yazıyorum hani çalıntı değildi oda diyor ki ben alırken öyle dendi alıp satıyorum.
    Bi insan aldığı hesabı kontrol etmeden satar mı? Sonra kurucu mail i alayım dedim. Bana diyor ki "kurucu mail var yazdım vericem demedim"
    . Yav bu saçmalık değil de ne? Şikayet açmalı mıyım?

    Geri iade istiyorum bana diyor "iade sağlarım diye bişey demedim"
  • 03-08-2020, 01:50:56
    #2
    Kesinlikle şikayet açmalısınız. Dalga geçer gibi çocuk kandırır gibi konuşmuş bu ne biçim bir ticaret ve lakaitlik yani.
    • FikirDanismani
    • seochu
    • fatihodaci
    FikirDanismani, seochu ve fatihodaci bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 03-08-2020, 01:51:03
    #3
    Forumdan biri mi?
  • 03-08-2020, 01:51:13
    #4
    Öbür dünyada hesaplaşın boş verin

    stres etmeye değmez
  • 03-08-2020, 01:51:18
    #5
    kesinlikle açmalısınız hocam. Açın ki böyleleriyle biz ticaret yapmayalım
  • 03-08-2020, 01:51:29
    #6
    Tabiki , ÇALINTI HESAP SATIŞI yasaktır. Üyeler bunu bilerek ticari konu açıyor zaten .. Olumsuz trade kullanın bence.
  • 03-08-2020, 01:51:44
    #7
    akiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan bir arkadaştan hesap aldım ilana yazılan şu
    Kurucu mail var.
    Tamam alıyoruz sordum çalıntı mı diye değil dedi. Tamam attık parayı aldık hesabı. Dm de engellenmiş bir mesaj "Sizi polise vereceğim" arkadaşa yazıyorum hani çalıntı değildi oda diyor ki ben alırken öyle dendi alıp satıyorum.
    Bi insan aldığı hesabı kontrol etmeden satar mı? Sonra kurucu mail i alayım dedim. Bana diyor ki "kurucu mail var yazdım vericem demedim"
    . Yav bu saçmalık değil de ne? Şikayet açmalı mıyım?

    Var, demiş vereceğim dememiş ? Bildiğin da.. geçmiş kimse şikayet konusu açıp yazışmaları kopyala yapıştır.
  • 03-08-2020, 01:51:47
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Şikayet konusu açın 6 aydır ne hakkımda şikayet açılmıştı ne ben şikayet konusu açmıştım ama bazı insanlar hayret edilecek düzeyde rahatlar...
  • 03-08-2020, 01:51:44
    #9
    Açmalısın tabi ki. Her şeyden önce ************** ve hak yemektir bu.