Forumdan bir arkadaştan hesap aldım ilana yazılan şu
Kurucu mail var.
Tamam alıyoruz sordum çalıntı mı diye değil dedi. Tamam attık parayı aldık hesabı. Dm de engellenmiş bir mesaj "Sizi polise vereceğim" arkadaşa yazıyorum hani çalıntı değildi oda diyor ki ben alırken öyle dendi alıp satıyorum.
Bi insan aldığı hesabı kontrol etmeden satar mı? Sonra kurucu mail i alayım dedim. Bana diyor ki "kurucu mail var yazdım vericem demedim"
. Yav bu saçmalık değil de ne? Şikayet açmalı mıyım?
Geri iade istiyorum bana diyor "iade sağlarım diye bişey demedim"