• 30-07-2020, 06:18:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlıkta biraz garip oldu ama hatırlayanlar eminim bilecektir. Masaüstündeki dosyaları cam gibi gösterip mouse sol click edince parçalara ayıran bir program vardı çok eski bir program adını bilen, hatırlayan var mı? Nereden geldi aklıma bilmiyorum biraz nostalji gideyim
  • 30-07-2020, 06:55:10
    #2
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıkta biraz garip oldu ama hatırlayanlar eminim bilecektir. Masaüstündeki dosyaları cam gibi gösterip mouse sol click edince parçalara ayıran bir program vardı çok eski bir program adını bilen, hatırlayan var mı? Nereden geldi aklıma bilmiyorum biraz nostalji gideyim
    Sanırım bu videoda ki program olması lazım hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=VajOe49EsIg
  • 30-07-2020, 06:57:40
    #3
    Pixma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bu videoda ki program olması lazım hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=VajOe49EsIg
    hocam bu valla bu helal olsun valla çok teşekkür ediyorum
  • 30-07-2020, 06:59:14
    #4
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu valla bu helal olsun valla çok teşekkür ediyorum
    Banada nostalji olmuÅŸ oldu sayenizde
  • 30-07-2020, 07:03:48
    #5
    Pixma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada nostalji olmuÅŸ oldu sayenizde
    aklımda sadece cam kırma özelliği kalmış efsane program karabasan vardı bi ara o program da efsaneydi
  • 30-07-2020, 07:15:08
    #6
    Ohaaa maziye gittim resmen ya...
  • 30-07-2020, 08:07:12
    #7
    Ne kırardım çatır çutur
  • 30-07-2020, 08:12:45
    #8
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklımda sadece cam kırma özelliği kalmış efsane program karabasan vardı bi ara o program da efsaneydi
    Aynen oda güzeldi ama sırf virüs o
  • 30-07-2020, 08:18:17
    #9
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen oda güzeldi ama sırf virüs o
    hatırlamıyorum ama olabilir yaşımızı flan sorup garip cevaplar veriyordu