hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlıkta biraz garip oldu ama hatırlayanlar eminim bilecektir. Masaüstündeki dosyaları cam gibi gösterip mouse sol click edince parçalara ayıran bir program vardı çok eski bir program adını bilen, hatırlayan var mı? Nereden geldi aklıma bilmiyorum biraz nostalji gideyim
Sanırım bu videoda ki program olması lazım hocam

https://www.youtube.com/watch?v=VajOe49EsIg