• 30-07-2020, 01:20:55
    #1
    merhaba pleski trial ile kurdum. Fakat kafamda soru işaretleri var şimdi trial bitince sitelerimde bir sorun yaşanıyor mu? Ben plesk ile çok fazla işi olmayan birisiyim. Ayda 1 2 kere anca girerim yani. Bu yüzden trial bitik bir şekilde dursa siteler sorunsuz çalışmaya devam eder mi? Işim pleske düşünce trial key alıp girsem sorun olur mu?
  • 30-07-2020, 01:24:10
    #2
    Çalışır pleske giremezsin lisans eklersin yine sıkıntı olmaz
  • 30-07-2020, 01:34:15
    #3
    firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba pleski trial ile kurdum. Fakat kafamda soru işaretleri var şimdi trial bitince sitelerimde bir sorun yaşanıyor mu? Ben plesk ile çok fazla işi olmayan birisiyim. Ayda 1 2 kere anca girerim yani. Bu yüzden trial bitik bir şekilde dursa siteler sorunsuz çalışmaya devam eder mi? Işim pleske düşünce trial key alıp girsem sorun olur mu?
    plesk bilmem ama cpanel herşey çalışıyor sadece panel'e giremiyorsunuz.
    İkiside aynı firma olduğu için çok fark olduğunu düşünmüyorum.
  • 30-07-2020, 01:36:34
    #4
    firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba pleski trial ile kurdum. Fakat kafamda soru işaretleri var şimdi trial bitince sitelerimde bir sorun yaşanıyor mu? Ben plesk ile çok fazla işi olmayan birisiyim. Ayda 1 2 kere anca girerim yani. Bu yüzden trial bitik bir şekilde dursa siteler sorunsuz çalışmaya devam eder mi? Işim pleske düşünce trial key alıp girsem sorun olur mu?
    trial bitince sorun olmuyor, baska bir mail ile gene trial alip devamedebilirsiniz (panele girmek icin) girmediginiz surede sorun yasanmiyor siteler calisiyor
  • 30-07-2020, 01:46:24
    #5
    Hepinize teşekkür ediyorum