merhaba pleski trial ile kurdum. Fakat kafamda soru işaretleri var şimdi trial bitince sitelerimde bir sorun yaşanıyor mu? Ben plesk ile çok fazla işi olmayan birisiyim. Ayda 1 2 kere anca girerim yani. Bu yüzden trial bitik bir şekilde dursa siteler sorunsuz çalışmaya devam eder mi? Işim pleske düşünce trial key alıp girsem sorun olur mu?