• 28-07-2020, 12:14:59
    #1
    Selamlar bu sabah emniyetten mesaj atıldı belge yönetim büro amirliğine mağdur olarak ifade vermem gerekiyormuş(sahte degil emininim) ben dışarda hiçbir olaya karışmadım ne olabilir sizce?
  • 28-07-2020, 12:15:55
    #2
    hocam emniyete sor korkma bişi yapmazlar
  • 28-07-2020, 12:16:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam daha önce illegal bahis oynadiysaniz ondan olabilir.
  • 28-07-2020, 12:19:19
    #4
    mobilasohizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha önce illegal bahis oynadiysaniz ondan olabilir.

    Benim de aklıma o geldi ama hiç oynamadım.2019 da r10 üzerinde ivr işi yasaklanmamışken birkaç kez ufak miktarlarda ödeme aldım acaba onla mı alakalı?
  • 28-07-2020, 12:19:27
    #5
    Gold üye
    profil resminizden çağrılmış da olabilirsiniz.
  • 28-07-2020, 12:23:48
    #6
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    merak ettim hocam
  • 28-07-2020, 12:25:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Merak ettim sebebini oğrenince cevaplarsanız sevinirim
  • 28-07-2020, 12:25:51
    #8
    Geor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de aklıma o geldi ama hiç oynamadım.2019 da r10 üzerinde ivr işi yasaklanmamışken birkaç kez ufak miktarlarda ödeme aldım acaba onla mı alakalı?
    Ondan olacağını sanmam. Belki yanlışlık vardır. Zaten mağdur siz değil misiniz?
  • 28-07-2020, 12:26:24
    #9
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondan olacağını sanmam. Belki yanlışlık vardır. Zaten mağdur siz değil misiniz?

    Evet mağdur olarak çağrılıyorum.