Konu
Mağdur Olarak İfadeye Çagrıldım
28-07-2020, 12:14:59
#1
Geor
Selamlar bu sabah emniyetten mesaj atıldı belge yönetim büro amirliğine mağdur olarak ifade vermem gerekiyormuş(sahte degil emininim) ben dışarda hiçbir olaya karışmadım ne olabilir sizce?