Merhaba,
B Ehliyetim var. 7-8 yıl önce memuriyet için E Ehliyetine yazılmış sınavı geçmiş sadece ehliyeti alma kısmına gelmiştim. Başka bir kurumda memurluğu kazanınca E ehliyetini almaya gitmedim. Şimdi alsam iyi olacak diyorum bu işlerden pek anlamıyorum geçtiğim sınav geçerli midir gidip alabilir miyim?
Sürücü Belgesi Hakkında Sorum Var
3
●70
- 27-07-2020, 15:18:00Bilmiyorum ama bizim memlekette bilmesen de konuşmak makbul birşeydir
BENCE hak kazandığınız için alırsınız en fazla ek belge ücreti ve sair birşeyler ödeyebilirsiniz ama sınavın yenilenmesi ve sair saçma olur.
- 27-07-2020, 15:20:08benim bildiğim 5 sene boyunca alınmayan ehliyet iptal oluyor , aldığınız sürücü kursuna ararsanız daha iyi yardımcı olacaklardır hocam
BENCE hak kazandığınız için alırsınız en fazla ek belge ücreti ve sair birşeyler ödeyebilirsiniz ama sınavın yenilenmesi ve sair saçma olur.