• 27-07-2020, 15:09:55
    #1
    Merhaba,
    B Ehliyetim var. 7-8 yıl önce memuriyet için E Ehliyetine yazılmış sınavı geçmiş sadece ehliyeti alma kısmına gelmiştim. Başka bir kurumda memurluğu kazanınca E ehliyetini almaya gitmedim. Şimdi alsam iyi olacak diyorum bu işlerden pek anlamıyorum geçtiğim sınav geçerli midir gidip alabilir miyim?
  • 27-07-2020, 15:18:00
    #2
    Bilmiyorum ama bizim memlekette bilmesen de konuşmak makbul birşeydir BENCE hak kazandığınız için alırsınız en fazla ek belge ücreti ve sair birşeyler ödeyebilirsiniz ama sınavın yenilenmesi ve sair saçma olur.
  • 27-07-2020, 15:20:10
    #3
    Yanlış bilmiyorsam 2 yıl içerisinde alınması gerekiyor.
  • 27-07-2020, 15:20:08
    #4
    benim bildiğim 5 sene boyunca alınmayan ehliyet iptal oluyor , aldığınız sürücü kursuna ararsanız daha iyi yardımcı olacaklardır hocam