Merhaba,
B Ehliyetim var. 7-8 yıl önce memuriyet için E Ehliyetine yazılmış sınavı geçmiş sadece ehliyeti alma kısmına gelmiştim. Başka bir kurumda memurluğu kazanınca E ehliyetini almaya gitmedim. Şimdi alsam iyi olacak diyorum bu işlerden pek anlamıyorum geçtiğim sınav geçerli midir gidip alabilir miyim?