R10 dan bildirim gelince telefona bildirim nasıl gelir?
Bildirime izin ver falan var mı
Nasıl yapılabilir
R10 Telefon Ses Bildirimi?
3
●107
- 26-07-2020, 21:18:03Üyeliği durduruldu
- 26-07-2020, 21:29:19iPhone sesi geliyor banahibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2020, 21:33:19Üyeliği durdurulduhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYok. R10 ekranda açık olmasa bile bildirim nasıl gelir onu sormuştum hocamEnes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle