• 26-07-2020, 21:18:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10 dan bildirim gelince telefona bildirim nasıl gelir?
    Bildirime izin ver falan var mı
    Nasıl yapılabilir
  • 26-07-2020, 21:28:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Enes65532; bunun hakkında konu acmisti ama mobil miydi masaüstü müydü hatırlamıyorum
  • 26-07-2020, 21:29:19
    #3
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Enes65532; bunun hakkında konu acmisti ama mobil miydi masaüstü müydü hatırlamıyorum
    iPhone sesi geliyor bana
  • 26-07-2020, 21:33:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Enes65532; bunun hakkında konu acmisti ama mobil miydi masaüstü müydü hatırlamıyorum
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone sesi geliyor bana
    Yok. R10 ekranda açık olmasa bile bildirim nasıl gelir onu sormuştum hocam