hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Enes65532; bunun hakkında konu acmisti ama mobil miydi masaüstü müydü hatırlamıyorum
Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone sesi geliyor bana
Yok. R10 ekranda açık olmasa bile bildirim nasıl gelir onu sormuştum hocam