• 25-07-2020, 20:46:45
    #1
    @Coskun; bey her sene yapmış olduğunuz kampanyayı bu bayram öncesi de yapmayı düşünüyor musunuz?
    Sabırsızlıkla bekliyoruz
  • 25-07-2020, 20:48:11
    #2
    Nolur yapın
  • 25-07-2020, 20:50:26
    #3
    @Coskun; hocamız yapar bir güzellik
  • 25-07-2020, 20:52:10
    #4
    Gelmiyecek arkadaşlar, son gelen güncellemeyi de hesaba katarsak(ayrı ayrı kategoride up hakkı) çok zor.
  • 25-07-2020, 20:54:40
    #5
    Coşkun bey kendisi yapılmayacağını açıklamıştı. Sanmıyorum bir daha olacağını. Birkaç defa tekrarı olmayacak demişti.
  • 25-07-2020, 20:59:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Senedee biiiiiirrr güüüüünnn seeeneeedeee biiiiirr güüüünnn
  • 25-07-2020, 21:01:19
    #7
    Daha dün yeniledim gelirse ağlarım , ama olsun dostlarımıza yarar 😂
  • 25-07-2020, 21:26:05
    #8
    Her bayram aynı muhabbet. Her bayram indirim ne zaman yapılıyor arkadaşlar. 3 bayram geçirdim daha indirim görmedim, yerli malı yurdun malı haftasında mı yapılıyor, Çorum'un düşman işgalinden kurtuluşunda mı yapılıyor bu indirim ben mi göremiyom. Ne zaman indirim konusu görsem her bayram yapıyorsunuz bu bayram yapacak mısınız.. Hangi bayram la bu.. Söyleyin valla 3 5 yıllık alcam..
  • 25-07-2020, 21:56:13
    #9
    Typography adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her bayram aynı muhabbet. Her bayram indirim ne zaman yapılıyor arkadaşlar. 3 bayram geçirdim daha indirim görmedim, yerli malı yurdun malı haftasında mı yapılıyor, Çorum'un düşman işgalinden kurtuluşunda mı yapılıyor bu indirim ben mi göremiyom. Ne zaman indirim konusu görsem her bayram yapıyorsunuz bu bayram yapacak mısınız.. Hangi bayram la bu.. Söyleyin valla 3 5 yıllık alcam..
    la lı lu lu konuşma edebini bozma
    https://www.r10.net/off-topic/205825...bayramlar.html

    hadi bakalım 3 yıllık mı alırsın 5 yıllık mı. hayrını görürsün inşallah