Typography adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her bayram aynı muhabbet. Her bayram indirim ne zaman yapılıyor arkadaşlar. 3 bayram geçirdim daha indirim görmedim, yerli malı yurdun malı haftasında mı yapılıyor, Çorum'un düşman işgalinden kurtuluşunda mı yapılıyor bu indirim ben mi göremiyom. Ne zaman indirim konusu görsem her bayram yapıyorsunuz bu bayram yapacak mısınız.. Hangi bayram la bu.. Söyleyin valla 3 5 yıllık alcam..
la lı lu lu konuşma edebini bozma
https://www.r10.net/off-topic/205825...bayramlar.html

hadi bakalım 3 yıllık mı alırsın 5 yıllık mı. hayrını görürsün inşallah