• 22-07-2020, 19:32:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu ay sonu işten çıkacağım. Yüksek lisansım devam ediyor bir kaç aya bitecek. Okul bittikten sonra askerlik tecilini bozduracağım ama askere geç alırlar diye korkuyorum açıkcası. Tecilimi şimdi bozdursam okul bitmeden askere alma ihtimalleri var mı?
    En kötü ihtimal okul bitmeden askere alırlarsa sınav için 2-3 saatliğine pc başıma geçmeme izin verirler mi

    Birde tecil bozdurduktan sonra ne zaman askere gittiniz ortalama bir süre var mı? Teşekkür ederim şimdiden
  • 22-07-2020, 19:33:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En kötü ihtimal okul bitmeden askere alırlarsa sınav için 2-3 saatliğine pc başıma geçmeme izin verirler mi

    hocam düşeceğin yere bağlı, cenneti de görürsüncehennemi de.

    manisa / komando
  • 22-07-2020, 19:35:06
    #3
    selcukcetiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kötü ihtimal okul bitmeden askere alırlarsa sınav için 2-3 saatliğine pc başıma geçmeme izin verirler mi

    hocam düşeceğin yere bağlı, cenneti de görürsüncehennemi de.

    manisa / komando
    Peki tecil bozdursam bir kaç aya askere alma şansları var mı? Askerliği beklerken işi giremem, uzun süre boş kalmaktan korkuyorum
  • 22-07-2020, 19:36:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bilemem yoğunluğa bağlı.
  • 22-07-2020, 19:41:12
    #5
    Askerlik celp dönemi diye bir kavram vardı. O dönemlerde askerlik çağrılma listesi yayınlanıyor diye biliyorum. Onları bi araştır. Yine de emin deilim yanılıyor olabilirim.
  • 22-07-2020, 19:55:26
    #6
    Kurumsal PLUS
    Ben 2 ay önce tecil bozdurdum şubeye gidip hizmet tercihi yapmadığım için sürekli diğer celp dönemine atıyor