Merhaba arkadaşlar bu ay sonu işten çıkacağım. Yüksek lisansım devam ediyor bir kaç aya bitecek. Okul bittikten sonra askerlik tecilini bozduracağım ama askere geç alırlar diye korkuyorum açıkcası. Tecilimi şimdi bozdursam okul bitmeden askere alma ihtimalleri var mı?
En kötü ihtimal okul bitmeden askere alırlarsa sınav için 2-3 saatliğine pc başıma geçmeme izin verirler mi

Birde tecil bozdurduktan sonra ne zaman askere gittiniz ortalama bir süre var mı? Teşekkür ederim şimdiden