Klima Kullananlar Bakabilir mi ? R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klima Kullananlar Bakabilir mi ? R10+
5
●
56
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klima Kullananlar Bakabilir mi ? R10+
22-07-2020, 18:52:16
#1
PardoraS
Merhabalar
Çalışan bir klimanın dışarıda ki ünitesinden su akması ne kadar sürer ? Yani ne kadar süre içerisin de dış ünitenin borusundan su akması gerekiyor ?
Dış ünite örnek
22-07-2020, 18:53:56
#2
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
içeride ki neme ve kişi sayısına göre değişiklik gösterir hocam
su gelmiyorsa da sıkıntı var demek değildir. Bazen 10 dakka da doluyor benim hazne bazen 1 2 günde
22-07-2020, 18:55:23
#3
PardoraS
GrafikLazim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
içeride ki neme ve kişi sayısına göre değişiklik gösterir hocam
su gelmiyorsa da sıkıntı var demek değildir. Bazen 10 dakka da doluyor benim hazne bazen 1 2 günde
Yani hocam 2 3 saat çalıştırdım bugün hiç su akmadı balkona çıkıp baktığım da. Sizce sorun var mıdır ?
22-07-2020, 18:56:28
#4
Dreko
Yoğuşmaya göre değişir hocam, borunun tıkanık olup olmadığını manuel olarak kontrol edin
22-07-2020, 18:57:43
#5
PardoraS
Dreko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yoğuşmaya göre değişir hocam, borunun tıkanık olup olmadığını manuel olarak kontrol edin
Tam olarak nasıl kontrol edebilirim hocam ?
22-07-2020, 19:03:17
#6
GrafikLazim
PardoraS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani hocam 2 3 saat çalıştırdım bugün hiç su akmadı balkona çıkıp baktığım da. Sizce sorun var mıdır ?
borunun tam dik olarak aşağı geldiğinden emin olun yeter hocam bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum yeteri kadar yoğunlaşma olmadı ise su akıtmaz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler