Konu
Klima Kullananlar Bakabilir mi ? R10+
22-07-2020, 19:03:17
#6
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
PardoraS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani hocam 2 3 saat çalıştırdım bugün hiç su akmadı balkona çıkıp baktığım da. Sizce sorun var mıdır ?
borunun tam dik olarak aşağı geldiğinden emin olun yeter hocam bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum yeteri kadar yoğunlaşma olmadı ise su akıtmaz