PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani hocam 2 3 saat çalıştırdım bugün hiç su akmadı balkona çıkıp baktığım da. Sizce sorun var mıdır ?
borunun tam dik olarak aşağı geldiğinden emin olun yeter hocam bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum yeteri kadar yoğunlaşma olmadı ise su akıtmaz