merhaba dostlarim
irandan 2019 yılında iphone X 64 gb telefon aldık ama bunu kayıt etmek istiyorum ve kullanmak için
ama pasaport vs yok bunu nasıl açtırabiliriz
iran pasaportu var ama türkiyede kullanmak için gene türk pasaportu üzerine mi kayıt etmek lazim ?
fikir yada yapabilecek vs var mi *
iPhone Telefon Var Nasıl Kayıt Edebilirim?
6
●151
- 22-07-2020, 12:42:53türkiyede için türk pasaportu mu şart ? iran passaport var ama türkiyede kullanılır mı ?kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2020, 12:43:55Üyeliği durduruldukaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250₺ süresiz kullana bilirsiniz mesaj atın. - 25-07-2020, 14:16:06Hocam detaylı bilgi pm lütfenSonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2020, 15:17:20Hocam merhaba gevey ile mi acaba .SonKelime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle