merhaba dostlarim
irandan 2019 yılında iphone X 64 gb telefon aldık ama bunu kayıt etmek istiyorum ve kullanmak için
ama pasaport vs yok bunu nasıl açtırabiliriz
iran pasaportu var ama türkiyede kullanmak için gene türk pasaportu üzerine mi kayıt etmek lazim ?
fikir yada yapabilecek vs var mi *