merhaba dostlarim

irandan 2019 yılında iphone X 64 gb telefon aldık ama bunu kayıt etmek istiyorum ve kullanmak için

ama pasaport vs yok bunu nasıl açtırabiliriz

iran pasaportu var ama türkiyede kullanmak için gene türk pasaportu üzerine mi kayıt etmek lazim ?

fikir yada yapabilecek vs var mi *