• 21-07-2020, 08:53:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili yönetim Forumda kısmına açtığım konuları görmüyor sanırım o yüzden buraya açmak zorunda kaldım konuyu. Şimdiden kusura bakmayın.

    Forumda saatler 1 ssat geri arkadaşlar. PC saatine göre 8:00'de açtığım bir konu ya da yazdığım bir cevap saat 7:00 gibi görünüyor. Bu açık arttırmalarda vs sorun çıkarabilir. Yaz kış saati sorunu olmuş olabilir belki.

    @Coskun; @Burti; @EftalBulut;

    Yanlış yere açtığım için tekrar özürlerimi iletiyorum. Teşekkürler.
  • 21-07-2020, 08:57:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba forum saat ayarlarından düzeltebilirsiniz
  • 21-07-2020, 08:58:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/profil/secenekler/

    Zaman ayarları kısmından ayarlayabilirsiniz.
  • 21-07-2020, 08:58:54
    #4
    Bir sorun gözükmüyor bende, forumdaki saat ayarın senin hesap seçeneklerinde doğru olmayabilir.
  • 21-07-2020, 08:58:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Link : https://www.r10.net/profil/secenekler/
  • 21-07-2020, 09:00:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dostlar ben düzelttim ama ilk üye olanlarda default gtm+3 gelmeli. Bende ayarlı olan gtm+2 ankara türkiye idi Ben düzelttim ama herkeste aynı olsun demek istedim açıkcası
  • 21-07-2020, 09:07:23
    #7
    Hocam hangisini seçiyoruz? Bende de yanlış
  • 21-07-2020, 09:15:29
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangisini seçiyoruz? Bende de yanlış
  • 21-07-2020, 09:16:17
    #9
    Bende de gmt+2 Ankara/Türkiye ama saat doğru.