Sevgili yönetim Forumda kısmına açtığım konuları görmüyor sanırım o yüzden buraya açmak zorunda kaldım konuyu. Şimdiden kusura bakmayın.

Forumda saatler 1 ssat geri arkadaşlar. PC saatine göre 8:00'de açtığım bir konu ya da yazdığım bir cevap saat 7:00 gibi görünüyor. Bu açık arttırmalarda vs sorun çıkarabilir. Yaz kış saati sorunu olmuş olabilir belki.

@Coskun; @Burti; @EftalBulut;

Yanlış yere açtığım için tekrar özürlerimi iletiyorum. Teşekkürler.