• 20-07-2020, 23:10:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Iphone 6 s cihazım var bi anda servis yok dedi 7/8 saattir gelmedi denemedik yol bırakmadım youtube google her yeri kim ne dediyse yaptım ama yok... nafile. Bilen var mı sizce? Nasıl düzeltebilirim?
  • 20-07-2020, 23:11:05
    #2
    Reis deyince dayanamadım semt aşkımı içimden çıkardım ve daldım içeri. Konu hakkında söylemek hiç bir şeyim yok. Teşekkürler...
  • 20-07-2020, 23:11:29
    #3
    Yurt dışı telefonsa passaportu bitmiş olabilir mi
  • 20-07-2020, 23:11:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis deyince dayanamadım semt aşkımı içimden çıkardım ve daldım içeri. Konu hakkında söylemek hiç bir şeyim yok. Teşekkürler...
    😁 eyw reis



    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı telefonsa passaportu bitmiş olabilir mi
    Yurt dışı deil hocam
  • 20-07-2020, 23:13:27
    #5
    Imeisini sorgulayın
  • 20-07-2020, 23:13:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Imeisini sorgulayın
    Sağlam hocam .
  • 20-07-2020, 23:14:22
    #7
    İmei sorgulayın, imei gitmiş olabilir atıldıysa eğer. Yada şebekede bir problem olabilir.
  • 20-07-2020, 23:14:40
    #8
    hakkında kısmına girip bakın hocam imei falan yazıyor mu yazmıyorsa klona düşmüştür cihazınız
  • 20-07-2020, 23:14:57
    #9
    hakoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam hocam .
    Sim okuyucusunda da problem olabilir o zaman.