Iphone 6 s cihazım var bi anda servis yok dedi 7/8 saattir gelmedi denemedik yol bırakmadım youtube google her yeri kim ne dediyse yaptım ama yok... nafile. Bilen var mı sizce? Nasıl düzeltebilirim?