• 20-07-2020, 01:43:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar malesef onumuzdeki günlerde bi mahkeme işim olacak bazi kanıtlar sunmam gerek elimde 2 adet kanıt var bunları mahkeme kabil eder mi ?
    Dekont ve whatsapp görüşmeleri bunlari mahke kabul eder mi acaba ?
  • 20-07-2020, 01:44:47
    #2
    Ses kaydı dışındakiler geçerli olur hocam ses kaydı yasak diye biliyorum. Ama görüşme kayıtlarını ssleri paylaşabilirsiniz
  • 20-07-2020, 01:45:14
    #3
    konu ne bilmiyorum fakat en önemli kanıtlardan biri elbette dekont ve görüşme
  • 20-07-2020, 01:45:45
    #4
    Yakın zaman da benim de bir şahısa daha açmak gibi bi fikrim var konuyu takipteyim, whatsapp görüşmeleri delil niteliği taşır mı
  • 20-07-2020, 01:46:24
    #5
    Whatsapp konuşmaları şahsiyse delildir. Grup veya bir başkasının telefondan alındı ise şahit olmaları gerektiği gibi, delildende uzaklasmaktadır.

    Dekont dava dosyasının seyrine göre bir delildir...
  • 20-07-2020, 01:46:28
    #6
    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar malesef onumuzdeki günlerde bi mahkeme işim olacak bazi kanıtlar sunmam gerek elimde 2 adet kanıt var bunları mahkeme kabil eder mi ?
    Dekont ve whatsapp görüşmeleri bunlari mahke kabul eder mi acaba ?
    dekont bir delildir . Whatsap konuşması delil niteliğini taşımayabilir kağıt üzerinde çıktı olarak . Çünkü çok kolay hazırlanabiliyor olmayan konuşmalarda . Fakat konuşmalar fiili olarak cep telefonunda duruyorsa hakim kendisi de bakmak isteyebilir . Bu şekilde delil olarak dosyaya ekler. Eğer konuşmalar telefonunda duruyorsa çıktıyı belirtirken konuşmaların ayni şekilde telefonda durduğunu teyit edebileceğini belirt
  • 20-07-2020, 01:46:47
    #7
    Facebooktaki konuşmalar bile kanıt sayılır
    • turkeylegend
    turkeylegend bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-07-2020, 01:46:53
    #8
    Teşekkür ederim konu malesef benim için kötü. Ek olarak ilk defa birini sikayet edecem bunun için avukat gerekiyor mu yoksa tek başıma halledebilir miyim süreç nasıl işliyor
  • 20-07-2020, 01:47:28
    #9
    Qui non proficit, deficit
    Merhaba hocam, ses kaydı varsa elinizde telefon operatörleri gibi konuşmayı kaydettiğinizi önceden belirtmeden ses kaydı aldıysanız kullanamıyorsunuz. Kullanamamakla birlikte özel hayatın gizliliği gibi konularla başınız ağrıyor. Bu yüzden karşı taraf kurumsalda olsa bireyselde olsa siz kaydedin bende kaydediyorum diye bildiriyorum ben, şüphem varsa

    Bunun dışında dekont, ekran görüntüsü, diğer görsel içerikler, belgeler(PDF, docx vs.) aklıma gelenler bunlar. Davaniz hakliysa başarılar dilerim.