Merhaba hocam, ses kaydı varsa elinizde telefon operatörleri gibi konuşmayı kaydettiğinizi önceden belirtmeden ses kaydı aldıysanız kullanamıyorsunuz. Kullanamamakla birlikte özel hayatın gizliliği gibi konularla başınız ağrıyor. Bu yüzden karşı taraf kurumsalda olsa bireyselde olsa siz kaydedin bende kaydediyorum diye bildiriyorum ben, şüphem varsa
Bunun dışında dekont, ekran görüntüsü, diğer görsel içerikler, belgeler(PDF, docx vs.) aklıma gelenler bunlar. Davaniz hakliysa başarılar dilerim.