Amerikadan sim kart getirtmek
3
●230
- 19-07-2020, 02:15:39Bir arkadaşım amerikaya gitti work and travel için. Gelirken sim kart getirmesini istiyoruz. Herhangi bi kural var mı bunun için? 100-200 adet mesela. Sorunsuz getirebilir mi?
- 19-07-2020, 02:34:13Burada simcard sektoru Turkiye yada Avrupa'daki gibi islememekte.GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yillik , 120 gunluk yada prepaid 30 gunluk - 1 gunluk vb tarife almak zorundasiniz. Odemeniz sabittir fakat 1 aylik gecerliligi olan paketler $30-$35'dan baslamakta.
Ay sonu odeme yapilmazsa kart kapatilip baskasina satilir.
Yuksek sayida sim kart getirmenizin mantiksal ya da ekonomik bir esprisi bulunmamakta. - 19-07-2020, 02:35:04Satın alıma ait fatura mevcut ise sıkıntı olmaz hocam.GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2020, 02:36:45Aradığım cevabı aldım. teşekkür ederimAmmoByte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle