• 19-07-2020, 02:15:39
    #1
    Bir arkadaşım amerikaya gitti work and travel için. Gelirken sim kart getirmesini istiyoruz. Herhangi bi kural var mı bunun için? 100-200 adet mesela. Sorunsuz getirebilir mi?
  • 19-07-2020, 02:34:13
    #2
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım amerikaya gitti work and travel için. Gelirken sim kart getirmesini istiyoruz. Herhangi bi kural var mı bunun için? 100-200 adet mesela. Sorunsuz getirebilir mi?
    Burada simcard sektoru Turkiye yada Avrupa'daki gibi islememekte.
    Yillik , 120 gunluk yada prepaid 30 gunluk - 1 gunluk vb tarife almak zorundasiniz. Odemeniz sabittir fakat 1 aylik gecerliligi olan paketler $30-$35'dan baslamakta.
    Ay sonu odeme yapilmazsa kart kapatilip baskasina satilir.
    Yuksek sayida sim kart getirmenizin mantiksal ya da ekonomik bir esprisi bulunmamakta.
  • 19-07-2020, 02:35:04
    #3
    Kurumsal PLUS
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım amerikaya gitti work and travel için. Gelirken sim kart getirmesini istiyoruz. Herhangi bi kural var mı bunun için? 100-200 adet mesela. Sorunsuz getirebilir mi?
    Satın alıma ait fatura mevcut ise sıkıntı olmaz hocam.
  • 19-07-2020, 02:36:45
    #4
    AmmoByte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada simcard sektoru Turkiye yada Avrupa'daki gibi islememekte.
    Yillik , 120 gunluk yada prepaid 30 gunluk - 1 gunluk vb tarife almak zorundasiniz. Odemeniz sabittir fakat 1 aylik gecerliligi olan paketler $30-$35'dan baslamakta.
    Ay sonu odeme yapilmazsa kart kapatilip baskasina satilir.
    Yuksek sayida sim kart getirmenizin mantiksal ya da ekonomik bir esprisi bulunmamakta.
    Aradığım cevabı aldım. teşekkür ederim