GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşım amerikaya gitti work and travel için. Gelirken sim kart getirmesini istiyoruz. Herhangi bi kural var mı bunun için? 100-200 adet mesela. Sorunsuz getirebilir mi?
Burada simcard sektoru Turkiye yada Avrupa'daki gibi islememekte.
Yillik , 120 gunluk yada prepaid 30 gunluk - 1 gunluk vb tarife almak zorundasiniz. Odemeniz sabittir fakat 1 aylik gecerliligi olan paketler $30-$35'dan baslamakta.
Ay sonu odeme yapilmazsa kart kapatilip baskasina satilir.
Yuksek sayida sim kart getirmenizin mantiksal ya da ekonomik bir esprisi bulunmamakta.