• 18-07-2020, 11:58:45
    #1
    Selamlar,

    Bu konudaki üyenin r10 yaşına baktımda 50+ yıl yazıyor nasıl oluyor o https://www.r10.net/uye-ozel/2436181...i-geliyor.html

    Bu durum modlara özel birşey mi
  • 18-07-2020, 12:01:26
    #2
    Aslında @grafiking; r10'a sızmış bir ajan. Amacı @Coskun; 'u devirip yerine geçmek. Sonra ise...

  • 18-07-2020, 12:02:44
    #3
    #Sağlayıcı ^^
    https://www.r10.net/1077622861-post43.html
  • 18-07-2020, 12:03:30
    #4
    Üye hakkında değişiklik yaparken tanımsız bir tarih girilmiş bunun sonucunda da "01/01/1970" otomatik tarih değerini almış olabilir.
  • 18-07-2020, 12:04:02
    #5
    Since 1970....
  • 18-07-2020, 12:09:43
    #6
    Kurumsal PLUS
    @grafiking; Meşhur oldun kanka yutubtasın kanka el salla
  • 18-07-2020, 12:24:59
    #7
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında @grafiking; r10'a sızmış bir ajan. Amacı @Coskun; 'u devirip yerine geçmek. Sonra ise...

    Kesinlikle. Bakın komplo teorisyeni bir arkadaşım baktı ve sonuç.
    @grafiking;

    Gra | Fi | King

    Gra: FİBA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş. ALTIN EMEKLİLİK YATIRIM FONU.
    Yani sonsuz yaşam geleceğe yatırım.

    Fi: çok eskiden, oldukça eski bir tarihte, belli olmayan çok eski bir zamanda, bir zamanlar..

    Yani ezelden beri.

    King: kral, hükümdar

    Yani bütüne baktığımızda ezelden beri yaşayan gizli hükümdar.

    Dikkat edelim arkadaşlar. Ben bı kere ters düştüm, 2 ay kendime gelemedim
  • 18-07-2020, 12:53:45
    #8
    Administrator
    @EftalBulut; düzeltti.