CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında @grafiking; r10'a sızmış bir ajan. Amacı @Coskun; 'u devirip yerine geçmek. Sonra ise...

Kesinlikle. Bakın komplo teorisyeni bir arkadaşım baktı ve sonuç.
@grafiking;

Gra | Fi | King

Gra: FİBA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş. ALTIN EMEKLİLİK YATIRIM FONU.
Yani sonsuz yaşam geleceğe yatırım.

Fi: çok eskiden, oldukça eski bir tarihte, belli olmayan çok eski bir zamanda, bir zamanlar..

Yani ezelden beri.

King: kral, hükümdar

Yani bütüne baktığımızda ezelden beri yaşayan gizli hükümdar.

Dikkat edelim arkadaşlar. Ben bı kere ters düştüm, 2 ay kendime gelemedim