Aslında
@grafiking; r10'a sızmış bir ajan. Amacı
@Coskun; 'u devirip yerine geçmek. Sonra ise...
Kesinlikle. Bakın komplo teorisyeni bir arkadaşım baktı ve sonuç.
@grafiking;
Gra | Fi | King
Gra: FİBA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş. ALTIN EMEKLİLİK YATIRIM FONU.
Yani sonsuz yaşam geleceğe yatırım.
Fi: çok eskiden, oldukça eski bir tarihte, belli olmayan çok eski bir zamanda, bir zamanlar..
Yani ezelden beri.
King: kral, hükümdar
Yani bütüne baktığımızda ezelden beri yaşayan gizli hükümdar.
Dikkat edelim arkadaşlar. Ben bı kere ters düştüm, 2 ay kendime gelemedim